Äntligen fredag!

Vilken tung (men rolig!) vecka det varit! Nog för att jag fått fyra härliga sovmorgnar i rad, men istället sena kvällar när jag hoppat in som ridlärare. Dessutom testade vi att tolka efter hästarna som eftermiddagsaktivitet! På bild Julia som rider Vagabonde, med tillåtelse av förälder att lägga upp bilden!
 


Har haft jättekul men är trött i både kropp och sinne, ska ta en välförtjänt helg. I alla fall en stund... Precis i skrivande stund anlände Tant Karin till sina gudföräldrar två stenkast bort. Blir ingen välkomstkommitté ikväll eftersom Casper ska i säng så fort jag skrivit klart, istället springer vi ner tidigt imorgon bitti. Schemat är fullspäckat!

Idag passade vi på, jag, Annika och Miriam att ge oss ut i skogen, i två omgångar. Många lyckliga hästar som fått busa i pudersnön och solskenet! Och vi hade kul, jäklar vad vi hade kul! 
 

Jag och lilla Pepito, Miriam & Chivas


Miriam, Chivas, Annika och Nevada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0