Tidspessimisten strikes again!

Så var denna dagen slut också, första dagen på höstterminen för våran del. Just det ja, höstterminen... Därför rensade tidspessimisten ut kepsar och sandaler för att få plats med vantar, termobyxor och varmfodrade kängor. Dessutom hann vi med en tur till grannorten för att inhandla byxor åt våran lille pilt (som snart växt om både mig och Dalton på längden...) men istället blev det en liten present till Ea som hon ska få på fredag och två julklappar. That's right, julklappar. Sa jag att jag var tidspessimist? 
Hur som helst, innan hösten börjar ska Basta och Sigges ställas ut och vi ska hinna leka med Ea, Emma och Walle. Sommarens sista höjdpunkt! Eller, sensommarens, menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0