Inofficiellt i Varberg

Det blev en tidig morgon för stackars Emma, men jag och Casper var som vanligt "uppe innan tuppen" som hon påstår. Äsch, morgonstund har guld i mund så att säga! 
Kanonfint väder fick vi också, lite för fint kanske. Vi måste svettats bort ett par kilon bara genom att sitta och vänta på våran tur...
Såhär såg det ut innan Sigge och Basta entrade ringen:
 






Emma visar dem:







Båda hundarna blev BIR, eftersom de hade en sån jäkla konkurrens, minst sagt, så båda gick vidare till BIG-finalen. De få terriers som dök upp överhuvudtaget till utställningen, bestämde sig dock för att åka hem lagom till denna och så stod Sigge som BIG 1 och Basta som BIG 2.
Och så stod Sigge i BIS-finalen, men där blev vi näst sist. Ska man skämma ut sig så ska man göra det med stil! 





Efter en sisådär sju timmar var vi lite trötta, och när jag vaknade upp i soffan efter ytterligare några timmar hittade jag bredvid mig den här: 



Och i sovrummet de här: 



Och som kompensation för att jag lade ut bilden på W, E och B lägger jag även upp en bild på hur fint vi andra trängdes i soffan senare under natten. Sigge, jag, Casper och ankan:





Kommentarer
Postat av: Annika

Va fina ni är allihopa! <3 Och duktiga, även om ni gav bort vinsten i finalen. För vi vet ju alla att Sigge bara ville vara snäll och inte utklassa de andra ;-)

Svar: Hahaha, sant! Vi snubblade på varandra med mening och sen skällde han ut samojeden för att den inte var tacksam ;-)
Charlotte

2012-08-12 @ 23:52:16
URL: http://illione.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0