Fisketur i Sandhem


Hej världen. Här är jag idag. Och jag försöker att inte vara bitter. Det är ganska svårt, speciellt när man är borderline, men det går hyffsat bra. Kan inte förstå hur det kan vara så lätt för en del människor att ignorera. Själv tycker jag att det är så fruktansvärt svårt och ju mer man blir ignorerad, desto fler svar och förklaringar begär man. Anser mig ha rätt att begära samtidigt som jag inser att jag inte kan göra det. En balansgång det där, en väldigt svår sådan. 
Tar en dag i taget, det löser sig nog...

För att dämpa tankeverksamheten en aning drog jag, Casper, Pumba och Idun ut på sjön en sväng. Det där med skönhet stod inte på schemat, men vem kan säga nej till det här ansiktet? ♥


Vi hittade ett ställe där fiskarna hoppade som på ett friidrottsevent runt oss, men likt förbannat blev vi utan napp. Det satt en olycklig kille bredvid mig i båten som valde att äta upp räkorna själv istället.


Kaptenen på skutan höll humöret uppe (det är tur att någon gör det, eller hur!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0