Är trögstartad idag

Fick sovmorgon idag utav Dalton och Casper, sedan var frukosten och kaffet serverat när jag väl tagit mig upp ur sängen. ♥ Bra start, minst sagt!
Igår kände sig inte Casper riktigt piggelin och låg därför nerbäddad i soffan hela dagen. Kröp ner bredvid honom och fick ingenting gjort på hela dagen - förrän på kvällen när jag hittade energin till att färga håret.
Idag är jag fortfarande lika trögstartad trots att Casper mår så mycket bättre och hittar på hyss som vanligt. Jag borde verkligen leta upp någon bra platta och sätta igång med hushållsbestyren...
Det är förövrigt körtävlingar i Vaggeryd i helgen, på lördag är det maratonet. Jag håller tummarna för att vi hinner åka och titta, det hade varit roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0