Moving the lines


Klarblå himmel ute, all tid i världen, kallt morgonkaffe. Men ingen inspiration till någonting. Blä! Sixten är redan morgon-motionerad och medan Dalton är på gymmet ska jag väl bara sitta i soffan och lyssna på musik som han inte tycker om. Lite gullig musik, som Ulrik Munther eller något i den stilen.

Kan väl utöver det förbereda pepparkaksbaket med huliganen sedan. När jag läste igenom gårdagens pladder slog det mig att jag skulle griljera skinkan med. Åååh. Jag ville nästan vara uttråkad och lida av inspirations-brist idag. Ibland är det väldigt behagligt.

Undrar var min telefon är förresten?

I've turned my back, taken up the slack
Walked round and round in circles for you
And it never made no change
Pushed out the boat, I bared my throat
It seems it's never ending
And it never made no change.
Oh I'm falling down inside
Oh I've got nothing here to hide

I've gotta get up step outside

And move the lines
Did you really think I'd let it all go by?
Get out and move those lines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0