Miss English Raggsock and Beck's

Jag är Miss Raggsocka. Jag har alltid varit Miss Raggsocka. Men idag blev jag även Miss Raggsocks-halka. Det sa pang när jag flög in i dörren och slog i knäet, hela familjen Dalton (inklusive alla djuren. Eller inte sköldpaddan förstås, han är döv) fick en hjärtattack av smällen medan jag låg och fnittrade hysteriskt.
Miss Raggsocks-halka, det är jag det...

Det har varit en riktigt dålig dag, en riktigt rutten illaluktande skitdag. Mitt pyssel gick åt skogen och mitt humör kunde man jämföra med en färg som "sotsvart".
Men nu är allt bra igen!


Ett skäl till att jag kunde lägga surheten på hyllan är våra tankar på bar-projekt. Vi har inte kommit så långt, faktum är att vi inte kommit längre än till inspirationskällan. Och det är detta jag ska syssla med ikväll medan jag äter min fjärde portion chili con carne på två dagar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0