We wish you a merry christmas, we wish you...

En av Sixtens julklappar anlände idag. Egentligen skulle han inte få den förrän på julafton men det är ju så svårt att hålla tänder och fingrar i styr, så ja - vi slet upp den omgående när Dalton kom in med den... Och den är så fin!
Cappe har även gjort en jättesöt glittrig ljushållare på dagis och nu mera står den ensam mitt på bordet så att alla ska se den. Den är också så otroligt fin!

Egentligen borde jag inte sitta här, jag borde handla julmat men efter benpress, knäböj, lårcurls och diverse andra övningar på gymmet är jag inte så glad i att gå. Mina ben ömmar något förfärligt.
Om en vecka ska jag vara riktigt förslappad, då är vi hos svärföräldrarna och då får de gå och handla. Nejdå, det ska bli riktigt trevligt med en vecka i Uppsala även om jag kommer sakna Sixten något förfärligt eftersom han får stanna i Småland hemma hos Anders med familj. Hur ska jag klara mig med bara Casper och Jonas i en hel vecka?

Julklappen - ett rosa nithalsband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0