Rättvisemärkt kaffe

Granlund och Dalton massakerade min dator men nu har de varit duktiga och pusslat ihop den igen, alldeles lagom till att snön kommit och det är för kallt för att vara ute. I alla fall om man inte hunnit sticka klart vantar till sig själv...
Idag är min systers sista dag i Shitlake City, imorgon flyttar hon upp till Stockholm och börjar jobba på Åby Galopp. Inte illa, inte illa!
Själv vill jag helst ha kakor. Men Dalton har förbjudit mig och Cappe the Hooligan att äta kakor, godis och liknande onyttigheter på andra dagar än lördagar. Och idag är det en förbannad söndag... Så nu ska jag kittla honom under armarna och tjata på honom att göra kaffe till mig. Det är rättvisast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0