Julafton!

Julafton är förbi. Casper somnade innan klockan slagit åtta, jag och Dalton avrundar våran kvällen med det lite juligare slaget av grogg - rom & julmust!
Tågbanan som Cappe fick av morfar är tillfälligt ihopbyggd & testad i vardagsrummet, och alla andra julklappar han fått av oss är undangömda i något hörn, tågbanan var det enda och det bästa... Nåja! Jag fick min efterlängtade rosa hello kitty-lavalampa (okej, jag erkänner, jag tyckte den var jättetuff!), en cykel och ett mjukt paket som jag verkligen älskar:
En tröja från Svenskt Kosttillskott!

 

Bilden på mig och Sigge som pussas har hans ungerska uppfödare lagt ut i sin logg på facebook till allas beskådning. Vilket är jättegulligt, tycker jag! Åh ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0