Jag vill ha godis, godis...

Håhå jaja. Det har gått ett helt århundrande sedan Dalton införde den icke särskilt trivsamma regeln inget godis förutom på lördagar. Jag lyckades inte ens stava ordet "gått" första gången, utan skrev "gott". Det var Freuds fel. Och Daltons...
Jag är så otroligt sugen på godis att jag vill krypa ur skinnet och... äta godis! Massvis med godis! Aaargh.

Jag är så godissugen att jag började nynna på Arvingarnas godislåt. Nu är det ju så att den finns på spindelnätet men efter massakern av min dator har ljudet försvunnit (!?). However går den att länka. So, here it is; GODISLÅTEN!

Nu ska jag gå på skåpsjakt. Det kanske gömmer sig något mer än kolasås i våra hyllor... Kanske...

Älskar min huligan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0