Arg som ett bi

Nu ska jag bara sitta här resten av dagen och inte göra ett skit. Vad ska jag städa och plocka för, när ingen är tacksam? Varför är det alltid jag som får höra att jag är den otacksamma i den här familjen?
Hur svårt kan det vara att plocka ur tvätten från tvättmaskinen direkt när den är klar istället för att låta den ligga där i tio timmar för att sedan hänga upp den slarvigt, låta den torka skrynkligt och sedan vika och lägga ner kläder som luktar surt i lådorna?
Varför gör vi inte bara såhär
Jag tvättar.
Du visar tacksamhet.
Och slutar skylla på att jag aldrig är tacksam!



Jag är pissed off på våra skåpsluckor i köket också. Vad är det för jävla påhitt? Vad är 68 x 47,5 för jävla mått? Vad var det för fel på att köpa inredning från IKEA för femton år sedan när köket sattes in? Va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0